2013年2月4日星期一

ugg bailey knapp støvler sjokolade 5803 valg

Bare kort span Zhancha tid, sloss i ugg sko og Canning drept Liu døve og Huai-dramatisk avslutning.ugg og Liu Bei informert gråte, gikk Dian Wei, Fan Cheng eskorte, opp til rådhuset på.ugg kikket på forsiden av soldatene vinket for dem å roe ned, sa han: "modererer antagelig takknemlig til offiserer og menn samlet her, må vite vår hær Hvorfor lyver åpne portene, yrke Taishou Fu, Tai Taishou ? "

ugg norge litt trist å si: "Banquet, de historiske fakta, bør vi ha hørt nettopp dette Taishou Fu utføres på en slik lek, men Xiang Yu og keiseren, men Liu Zhang og ugg min herre Liu Shijun, ønsker vi å ønsker min herre ved Changan til her er å hjelpe deg å bekjempe Nanban, ugg du ikke lenger underlagt disse barbariske aggresjonen, mens Liu Zhang gjorde det han gjemmer seg i Chengdu, spise hans delikatesser, spille sin koner hushjelp, der Gu du lever eller dør, ugg uavhengig av rim eller grunn pendel HongMenYan å drepe min herre, min herre, hva synd på ham, ugg hva fornærmet ham, ikke vår militære underveis du du kan høre noen, ugg og ingen jeg beklager det han, Liu Jiyu sted, spør jeg takknemlig Nishikawa soldater, hvorfor han ønsker å gjøre? "

Fuya tidde, og ingen besvart opp. Men ugg åpenbare følelser ut sine hjerter rystet hans geni, var Huang Yan Yan hæren, og han vil ikke si de to mennene kjørte bort Nishikawa Ares Zhang Ren, Liu Zhang, stort tap moralen, vil ugg synde Ann i Liu Zhang kropp toms outlet.

没有评论:

发表评论